El borrador de la Lomce recoge la exigencia de garantizar en todas las etapas educativas obligatorias que las lenguas cooficiales se ofrecen en proporciones equilibradas en cuanto a número de horas lectivas. Este punto, que en Cataluña ha caído como un bombazo, no afecta a Galicia.
El Decreto para o Plurilingüismo no Ensino non Universitario de Galicia, de mayo del 2010, incluye entre sus principios la «garantía do máximo equilibrio posible nas horas semanais e nas materias impartidas nas dúas linguas oficiais de Galicia, co obxectivo de asegurar a adquisición da competencia en igualdade nelas».
La norma regula unas materias que se impartirán obligatoriamente en gallego, y otras en castellano. En primaria se dan en gallego Coñecemento do Medio (Natural, Social e Cultural), y en castellano, Matemáticas. Después, cada centro educativo «decidirá a lingua en que se ofrecen o resto de materias de cada curso, garantindo que as que se dan en galego e en castelán se distribúen na mesma porcentaxe de horas semanais».https://www.lavozdegalicia.es/noticia/sociedad/2012/12/05/decreto-plurilinguismo-recoge-equilibrio-exige-lomce/0003_201212G5P24992.htm
No hay comentarios:
Publicar un comentario